اکستروژن آلومینیوم

موارد استفاده از اکستروژن آلومینیوم

  • Industry
  • بازدید: 604

اکستروژن آلومینیوم آلیاژ آلومینیوم را به تنوع فوق العاده ای از محصولات برای بازارهای مصرف کننده و صنعتی تبدیل می کند. اکستروژن های آلومینیومی کاربردهای زیادی در صنایع الکترونیک، خودرو، حمل و نقل انبوه، عرشه پل، مخابرات، صنایع انرژی خورشیدی/تجدیدپذیر و غیره دارند.

فرآیند اکستروژن با حداکثر استفاده از چکش‌خواری عالی آلومینیوم، با گرم کردن شمش‌های آلیاژ آلومینیوم برای نرم شدن آن‌ها و سپس فشار دادن آنها با پرس هیدرولیک یا قوچ تحت فشار بالا از طریق قالب‌های فولادی، اشکال ایجاد می‌کند. چه نتایجی، قطعات آلومینیومی هستند که شکل خاص قالب را حفظ می کنند. Hydro Extrusion بخشی از بزرگترین شرکت پروفیل آلومینیوم در جهان است و رهبر آمریکای شمالی در استانداردهای آلیاژی رایج و محصولات آلومینیومی اکسترود شده سفارشی است. ما منابع گسترده و شایستگی های فنی بی نظیری داریم که به ما امکان می دهد جامع ترین خط محصولات را در صنعت اکستروژن تولید کنیم. ما همچنین بزرگترین اکسترودر آلیاژ نرم در آمریکای شمالی با فناوری پرس غیر مستقیم هستیم. این فناوری به ما امکان می‌دهد ساختار دانه‌ای منسجم‌تر و تحمل‌های ابعادی بهتر تولید کنیم، که ماشین‌کاری و تکمیل محصولات ما را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های کنترلی و کارایی بیشتر را برای مشتریانمان فراهم می‌کند. اکثر اکستروژن های ما تحت انواع فرآیندهای ساخت و/یا تکمیل قرار می گیرند تا آنها را به اجزای قابل استفاده تبدیل کنند، از جمله برش، پانچ، ماشینکاری، خمش یا جوش. اشکال اکسترود شده ساده و پیچیده شامل لوله و لوله آلومینیومی بدون درز و ساختاری، محصولات میله ای، میله ای و شش گوش، زوایای ساختاری، کانال ها، سه راهی ها، زی ها، تیرهای H و تیرهای I به دو شکل استاندارد و سفارشی می باشد.

برنامه های کاربردی برای اکستروژن آلومینیوم

در صنعت حمل و نقل، که در آن نسبت استحکام به وزن بسیار مهم است، اکستروژن های آلومینیومی برای بلوک های موتور، محفظه های انتقال، پانل ها، ریل های سقف و شاسی اتومبیل ها، قایق ها، کامیون ها و واگن های راه آهن و مترو ایده آل هستند. بدنه و اجزای وسایل نقلیه همچنین تقاضا برای اکستروژن های آلومینیومی به عنوان اجزای ساختاری در ساخت خودروهای سبک تر، مانند وانت جدید فورد F-150 با وزن 700 پوند، افزایش یافته است. آلومینیوم به طور موثر گرما را هدایت می کند، بنابراین این فلز معمولا در رادیاتورها و تهویه مطبوع خودرو، لوله های کندانسور، راکتورهای هسته ای، واحدهای ذوب دارویی، و در دستگاه های گرمایش و سرمایش رایانه ها، سیستم های صوتی/بصری و الکترونیک یافت می شود. یکی از بزرگترین ویژگی های آلومینیوم این است که به طور طبیعی بدون عملیات اضافی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. این به دلیل وجود یک لایه محافظ نازک و طبیعی از اکسید آلومینیوم است که به سطح آن می چسبد. لوله های آلومینیومی اکسترود شده برای قرار دادن کابل ها و سیم های کواکسیال استفاده می شود زیرا غیر مغناطیسی هستند. این برای کاربردهای ولتاژ بالا و هر جایی که میدان‌های مغناطیسی وارد عمل می‌شوند یا از دستگاه‌های مغناطیسی حساس استفاده می‌شود، مفید است. در ساخت و ساز، اجزای آلومینیومی اکسترود شده در برابر اعوجاج ناشی از آب و هوا و حرکت ساختمان مقاومت می کنند. آنها در زیر بارها استحکام و انعطاف پذیری خود را حفظ می کنند و از شوک ضربه برگشت می کنند. ویژگی انعکاسی بسیار زیاد اکستروژن های آلومینیومی آنها را برای محافظت از محصولات یا مناطق در برابر نور، امواج رادیویی یا تشعشعات مادون قرمز مفید می کند.

آلوم دلتا در ایران ، تولیدات انواع آلومینیوم های اکستروژن شده را انجام میدهد. سالها تجربه و استفاده از متخصصان همواره برای رضایت شما عزیزان است.

ما تجربه تولید غنی برای نیازهای سطح، دقت ابعاد، سختی و پیچش پروفیل های آلومینیومی مختلف داریم. و قالب گیری اکستروژن انعطاف پذیری زیادی دارد، کیفیت جامع محصولات آن بالا است و محدوده محصول گسترده است. این به ما این امکان را می دهد که محصولات مختلفی را با مقاطع مختلف مطابق با نقشه های مشتریان تولید کنیم و محصولات با کیفیت و با دقت بالا را برای مشتریان سفارشی کنیم.
چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.