آلومینیوم در و پنجره

  • Industry
  • بازدید: 524

درب ورودی فقط نوعی دسترسی مستقیم به داخل ساختمان نیست، بلکه اولین نگاهی به شخصیت ساکنین است. چرا طرح های فردی با کیفیت بالا را با درب های ورودی ایجاد نکنید.
 


درب ورودی رویایی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

قدرت، زیبایی و آزادی طراحی

بهره وری انرژی
 

گرما در داخل باقی می ماند و سرما از آن خارج می شود. درهای ورودی Schueco عایق حرارتی را ارائه می دهند که قبلاً تمام الزامات قانونی فردا را برآورده می کند. به لطف تعامل بین درب ورودی، پنجره ها، واحدهای کشویی و غیره می توان از صرفه جویی انرژی بالقوه به طور کامل استفاده کرد. نتیجه هزینه انرژی کمتر است. و تعهد به حفاظت از آب و هوا.

 

محیط زندگی ثابت

یک درب ورودی با عایق حرارتی، آب و هوای اتاق راحت را با هر دمای بیرون تضمین می کند. گرما در فصل سرما در داخل خانه و در تابستان در خارج از خانه حفظ می شود. به این ترتیب، در انرژی گران قیمت برای واحد گرمایش و تهویه مطبوع خود صرفه جویی می کنید - و در عین حال به حفاظت از آب و هوا کمک می کنید. ما بالاترین مقادیر عایق را در هر شرایط آب و هوایی به شما تضمین می کنیم. آستانه درهای ما همچنین شما را از ناراحتی ناشی از باران و بادهای هوایی محافظت می کند.

 

آستانه درها: محافظت کامل در برابر باد و آب و هوا

برای درب های ورودی صرفه جویی در انرژی، یک آستانه درب عایق حرارتی، مهر و موم را با کف تشکیل می دهد. از تلفات انرژی گران قیمت جلوگیری می کند و محافظت قابل اعتمادی را در برابر باران و پیش نویس ها در سطح زمین ارائه می دهد. ما گزینه‌های آستانه متفاوتی را ارائه می‌دهیم که به دلیل حداقل ارتفاع نصب، می‌توان از آنها برای دسترسی آسان به زندگی استفاده کرد.

 

امنیت

 

ما خطر را پشت در می گذاریم ، روز و شب محافظت می شود. با یاکازا، امنیت فقط یک احساس نیست، بلکه یک اطمینان است. از طریق فناوری نوآورانه ای که دیده نمی شود، اما می توان آن را احساس کرد. از طریق سیستم های بسته شدن و نظارت خودکار. از طریق درهای ورودی که می توانید آنها را برای برآورده کردن کامل نیازهای امنیتی شخصی خود تجهیز کنید. ما سیستم های قفل و گزینه های اتصال را برای سفارشی کردن درب ورودی جدید شما با نیازهای امنیتی شخصی شما ارائه می دهیم.

افزایش امنیت به دلیل قفل درب ضد سرقت

محدوده امنیتی شامل قفل هایی با قفل 1، 3 و 5 نقطه ای است تا درجه مقاومت در برابر سرقت درب ورودی را با توجه به نیازهای امنیتی خود انتخاب کنید. اینکه درب شما تا چه اندازه در برابر تلاش برای نفوذ محافظت می شود، به نوع قفل و تعداد نقاط قفل بستگی دارد.

 

راحتی

 

کاملا اتوماتیک

شما می توانید یک کلید را فراموش کنید، اما نه انگشت خود را. باز کردن درب با اثر انگشت تنها یکی از راه هایی است که می توانید راحتی را افزایش دهید. از درب بازکن های برقی گرفته تا سیستم های بسته شدن خودکار و کنترل های رادیویی، Yakaza Metal راه حل های سیستمی را ارائه می دهد که می تواند در هر خانه ادغام شود و ارزش آن را افزایش دهد.

 

راحتی از طریق اتوماسیون

ما از آلومینیوم برای ارائه یک نمای بیرونی تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری استفاده می کنیم که در برابر عناصر مقاومت می کند. جزئیات با وضوح بالا و تطبیق پذیری آن به ما این توانایی را می دهد که هر رنگی را که می توانید تصور کنید به هر شکلی ارائه کنیم. فرآیند پیشگام ما در اکسترود کردن آلومینیوم به شما روکشی ضخیم تر و قوی تر از بسیاری از رقبای ما می دهد.

 آلومینیوم با داشتن خواص بیشمار میتواند تمام نیاز شما را در این زمینه در اختیار شمار قرار دهد. آلوم دلتا بازار آلومینیوم ایران میتواند به هر میزان سفارش شما را تولید و ارائه کند.

 

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.