آلومینیوم تزئیناتی

آلومینیوم تزئیناتی

  • Industry
  • بازدید: 1413

آلومینیوم تزئینی در صنعت ، یک ماده تزئینی معماری اقتصادی شیک و بادوام است. مقاومت در برابر خوردگی آن به خوبی فولاد ضد زنگ است و وزن آن تنها حدود 1/3 فولاد است. علاوه بر این، هزینه آن ارزان تر از فولاد ضد زنگ، برنج و مس و غیره است، بنابراین یک انتخاب مناسب و ایده آل برای استفاده در موارد تزئینی در معماری است.

پانل های تزئینی آلومینیومی معمولاً با دهانه های طرح دار مختلف مانند سوراخ های گرد، سوراخ های مربعی، سوراخ های شکاف دار و الگوهای مختلف برش لیزری سفارشی هستند. سطح را می توان در رنگ های مختلفی مانند سبز، مشکی، آبی، سفید و رنگ های ترکیبی رنگ آمیزی کرد.

روش های زیادی برای ساخت ورق آلومینیومی تزئینی وجود دارد، مانند پانچ، کشش، برش لیزری، اچ و غیره. به دلیل وزن سبک، ظاهر زیبا و حس هنری، پانل های تزئینی آلومینیومی مورد علاقه بسیاری از معماران و طراحان قرار گرفته است. آنها به طور گسترده در نمای دیوار بیرونی ساختمان، روکش دیوار ساختمان، صفحه نمایش حریم خصوصی رستوران، تئاتر و خانه، پارتیشن و جداکننده فضا و غیره استفاده می شوند.

زیبایی آلومینیوم میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و براقیت آن بسیار چشم گیر است. در حالی که آلومینیوم سوراخ شده می تواند عملکردهای بسیار ارزشمندی را انجام دهد، می توان از آن برای اهداف تزئینی نیز استفاده کرد. به سادگی با تغییر شکل قالب مورد استفاده برای سوراخ کردن فلز، ایجاد یک شکل سوراخ در طیف گسترده ای از الگوهای تزئینی نسبتاً آسان است. این به شما امکان می دهد ظاهر محصول نهایی را بهبود بخشید و آن را برای مشتریان خود جذاب تر کنید.

اگر الگوی تزئینی متناسب با دید شما نداریم، می‌توانیم هر الگوی را سفارشی کنیم. اعمال سلیقه در تولید آلومینیوم یکی از قابلیت‌های آلوم دلتا است که بصورت سفارشی‌سازی انجام میگیرد. ما می‌توانیم تقریباً هر پیکربندی سوراخی را که می‌خواهید ایجاد کنیم. ما می‌توانیم درصد سطح باز ورق را طوری تنظیم کنیم که انواع مواد متعددی را در خود جای دهد.

پرده های آلومینیومی به طور فزاینده ای توسط طراحان و صاحبان املاک بیشتر به رسمیت شناخته شده و مورد تایید قرار گرفته اند. آنها به تدریج جایگزین همتایان خود - پرده های پارچه ای در تعداد زیادی از برنامه ها می شوند. پرده های فلزی نه تنها دارای ویژگی های مشابه پرده پارچه ای مانند انعطاف پذیری و بلوک نور هستند، بلکه از احتراق نیز جلوگیری می کنند.

مواد ساخت پرده فلزی چیست؟
فولاد ضد زنگ و آلومینیوم مواد اصلی ساخت پرده هستند. فولاد ضد زنگ یک فلز عالی برای مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. آلومینیوم، به ویژه آلومینیوم آنودایز شده، ضد زنگ است. به هر حال، آلومینیوم آنودایز شده می تواند هر رنگی باشد. زیبایی و جلوه خاص آلومینیوم چشم ها را خیره میکند. مواد آلومینیومی امکان رنگ بیشتری را برای مطابقت با سبک ها و طرح های مختلف دکوراسیون داخلی فراهم می کند.

آلوم دلتا پرده آلومینیومی، شیشه های ساختاری و پاکت های معماری مانند دیوارهای شیشه ای معلق، دیوارهای پرده آلومینیومی، سازه های آزاد، شیشه خمیده/خمیده، مواد روکش فلزی و غیره را ارائه می دهد. تجربه و صلاحیت عظیم ما ما را به یکی از شرکت های پیشرو مهندسی نما و ساخت و ساز در ایران تبدیل کرده است.

 آیا شما یک معمار یا حرفه ای طراحی هستید که نیاز به معرفی یک عنصر سبک به پروژه های خود دارید؟ آیا چندین متریال فلزی را کاوش کرده‌اید، فقط متوجه شده‌اید که آنها انعطاف‌پذیری طراحی مورد نیاز شما را فراهم نمی‌کنند؟ آلوم دلتا منبع شما برای محصولات جذاب تزئینی و پرده ای و ورق فلزی سوراخ دار است که می تواند راه حل عالی را ارائه دهد. شما می توانید بدون از دست دادن کیفیت، عملکرد یا دوام، جذابیت زیبایی را به طرح های خود اضافه کنید. با ما در تماس باشید.

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.