پنجرهخ های دوجداره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی تک جداره و دوجداره چیست؟

  • Industry
  • بازدید: 521

پنجره های آلومینیومی به طور فزاینده ای در بین معماران، طراحان و صاحبان خانه محبوب می شوند، زیرا به میزان قابل توجهی به بهره وری انرژی کمک می کنند و تمیز کردن و نگهداری آنها نسبتا آسان تر است. آلومینیوم با قابلیت بازیافت بالا به عنوان یکی از پایدارترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز در نظر گرفته می شود و مزایای متعددی نسبت به جایگزین های سنتی خود دارد.

صنعت امروز محتاج آلومینیوم است و باید از این فلز تا میتوان بهره برد. درب ها و پنجره های مدرن بدون آلومینیوم معنا ندارند. پنجره های دوجداره نیز به همین صورت. در ادامه با ما باشید و بیشتر در مورد آلومینیوم های بکار رفته در پنجره ها بدانید.

- پنجره ها ، درب های آلومینیومی لعابدار به افزایش بهره وری انرژی و همچنین تنظیم عایق حرارتی کمک می کند. پنجره‌های شیشه‌ای به پنجره‌هایی گفته می‌شود که دارای چندین شیشه و یک فضای خلاء هستند که اغلب با گاز بی‌اثر و ترجیحاً آرگون بین آنها پر شده است. این حفره بی اثر وظیفه به دام انداختن گرما (جلوگیری از ورود و خروج گرما) و جلوگیری از انتقال آن از داخل به خارج و بالعکس را بر عهده دارد.

شیشه در پنجره های آلومینیومی
پنجره های آلومینیومی لعابدار همچنین دارای آب بندی های اولیه و ثانویه هستند که به طور خاص برای مهار گرما و کاهش سر و صدا طراحی شده اند، به روشی بسیار برتر از سایر سیستم های پنجره معمولی. در درجه اول، پنجره های شیشه ای آلومینیومی در دو گزینه اصلی شیشه ای - تک جداره و دو جداره در دسترس هستند.

پنجره های تک جداره
تک جداره زمانی است که تنها یک شیشه وجود داشته باشد. از آنجایی که تنها یک صفحه شیشه وجود دارد، ظرفیت کاهش حرارت و نویز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این نیز تا حدی امنیت شیشه را به خطر می اندازد.

 پنجره های دو جداره
قاب پنجره های آلومینیومی دو جداره با ظرفیت عایق کاری دو برابر در مقایسه با پنجره های آلومینیومی تک جداره، از دو جداره شیشه تشکیل شده است که توسط لایه ای از گاز بی اثر از هم جدا شده اند. علاوه بر این، دوجداره پنجره‌های شما نیز به میزان قابل توجهی آلودگی صوتی را کاهش می‌دهد، بنابراین فضای داخلی شما را از صدای بیرون عایق صدا می‌کند. در این نوع پنجره ها از پروفیل آلومینیوم استفاده میشود.

مزایای آلومینیوم در پنجره
عایق صدا در داخل خانه شما
امنیت و ایمنی افزایش یافته است
در قبوض بالای برق صرفه جویی کنید
گرمای تابستان را حفظ کنید
ضد آب
حفره بی اثر موجود بین شیشه های این قاب پنجره های شیشه ای آلومینیومی به جذب صدا کمک می کند و شیشه اضافی به عنوان یک بافر عالی در برابر صدا عمل می کند. هنگامی که به دنبال نصب پنجره های آلومینیومی هستید، بسته به نیازهای خاص فضای خود، نیاز به عایق کاری و حتی موقعیت جغرافیایی خود می توانید از بین قاب پنجره آلومینیومی تک جداره یا قاب پنجره آلومینیومی دو جداره یکی را انتخاب کنید.

پنجره‌های شیشه‌ای آلومینیومی که با آلومینیوم باکیفیت، غیر بازیافتی و بکر با استفاده از فناوری پیشرفته پیشرفته ساخته شده‌اند. بررسی‌های کنترل و کیفیت داخلی دقیق ما به ما کمک می‌کند چیزی جز بهترین را ارائه کنیم. قاب های آلومینیومی آلتزا پنجره هایی با کارایی بالا، ضد خوردگی، ضد موریانه، ضد آب هستند که خم نمی شوند، محو نمی شوند، تاب نمی یابند و تغییر رنگ نمی دهند و شکل، اندازه، درخشش و درخشندگی خود را برای سال ها با مراقبت آسان حفظ می کنند.

آلوم دلتا

 

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.