پوشش پودری آلومینیوم

  • Industry
  • بازدید: 488
 هنگامی که در حال تصمیم گیری در مورد پرداخت اکستروژن های آلومینیومی خود هستید، طبیعی است که گزینه های مختلفی را در نظر بگیرید.
رنگ آمیزی، آنودایز و پوشش پودری همه مزایای منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین، کدام یک را باید انتخاب کنید؟ و چرا ممکن است یکی را بر دیگری در نظر بگیرید؟ امروز، ما در مورد اکستروژن های آلومینیومی پوشش پودری صحبت می کنیم. بیایید در مورد نحوه عملکرد، مزایای آن و دلایل اصلی برای در نظر گرفتن پوشش پودری اکستروژن های آلومینیومی خود صحبت کنیم.
فرآیند پوشش پودری چگونه کار می کند
پوشش پودری فرآیند پاشیدن رنگ باردار الکترواستاتیک (به شکل پودر) روی اکستروژن شما است. برخلاف رنگ مایع، پوشش پودری نیازی به حلال ندارد. بنابراین بسیار مهم است که سطح هر اکستروژن به درستی از قبل آماده شده باشد.
1) سطح آلومینیوم را از قبل آماده کنید
فرآیند پیش تصفیه شامل حذف گرد و غبار، گریس و هر ذره خارجی دیگر است. به این ترتیب، تکنسین می تواند از چسبندگی خوب اطمینان حاصل کند و پوشش پودر پوسته پوسته نمی شود.
2) پودر را روی اکستروژن ها بمالید
تکنسین پودر را از طریق یک تفنگ اسپری الکترواستاتیک اسپری می کند. بار مثبت باعث پیوند پودر با اکستروژن زمین شده الکتریکی می شود.
3) پروفیل های آلومینیومی را در کوره کیورینگ گرم کنید
تکنسین اکستروژن ها را در یک کوره پخت بزرگ قرار می دهد. فر اکستروژن ها را می پزد تا زمانی که یک پوشش ذوب یکنواخت داشته باشید.
4) اکستروژن ها را خنک کنید
پس از پخت اکستروژن ها، تکنسین آنها را برمی دارد تا خنک شوند. پس از خنک شدن، یک پوشش صاف و سفت شده خواهید داشت.
چه چیزی پوشش پودری را دوستدار محیط زیست می کند؟
یکی از دلایل اصلی ترجیح دادن پوشش پودری به رنگ این است که هیچ حلال یا VOC (ترکیبات آلی فرار) وجود ندارد. این بدان معناست که در حین سمپاشی به محیط زیست آسیبی وارد نمی شود. بر خلاف رنگ مرطوب، ضایعات حاصل از پوشش پودری خطرناک نیست. این فرآیند ضایعات زیادی تولید نمی کند زیرا پودر بیش از حد اسپری شده را می توان جمع آوری و مجددا استفاده کرد.
چه نوع گزینه های رنگی موجود است؟
به خصوص در مقایسه با آنودایز، پوشش پودری طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما همان ظاهر "آلومینیوم" را که با آندایز کردن به دست می آورید، نخواهید داشت. اما، شما می توانید مجموعه ای از رنگ های روشن، زیبا یا بافت های منحصر به فرد را دریافت کنید. هنگامی که با سابلیمیشن دنبال می‌شوید، حتی می‌توانید آلومینیومی که شبیه چوب است، تهیه کنید. میزان انتخاب شما، از نظر ظاهر، می تواند تقریبا نامحدود باشد.
 
 
آیا باید اکستروژن های آلومینیومی را پودر کنم؟
البته پاسخ به این سوال به کاربرد نهایی و ظاهری که می خواهید بستگی دارد. اما اگر رنگ های روشن یا بافت های منحصر به فرد می خواهید، پوشش پودری می تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین نسبت به رنگ مایع سازگارتر با محیط زیست است، بنابراین یکی دیگر از عواملی است که باید در نظر گرفت. اگر به یک روکش رنگارنگ و سازگار با محیط زیست نیاز دارید، پوشش پودری ممکن است برای پروژه شما خوب باشد. تکمیل های دیگری نیز موجود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما به صفحه اکستروژن آلومینیوم ما نگاهی بیندازید. ما پروفایل های با کیفیت بالا  را با تحویل به موقع و خدمات عالی ارائه می دهیم. آلوم دلتا
چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.